Uvjeti i odredbe za potrošače
Prodavač i operater:

Naziv: Hana Szabova

Sjedište: Lermontovova 911/3 81105 Bratislava

Hana Szabová., sa registriranim sjedištem Lermontovova 911/3, 81105 Bratislava, ID: 50195000, PDV ID: SK1121316911, registrirana u Distriktu Bratislava

Broj obrta: 430-48519, email: brimo@brimo.hr

Osobe ovlaštene za zastupanje: Hana Szabová

Adresa elektroničke pošte: brimo@brimo.hr

 

Pravne osobe kao kupci podliježu primjeni Zakona o obveznim odnosima i Zakona o elektroničkoj trgovini, te se na njih ne primjenjuje Zakon o zaštiti potrošača. Ovi Uvjeti korištenja primjenjuju se na pravne osobe u dijelu koji se odnosi na glavna obilježja proizvoda, postupak sklapanja ugovora, cijena proizvoda, način plaćanja i otprema proizvoda, opis načina isporuke proizvoda, troškovi dostave i opće informacije. Prodavatelj može prema svome izboru pravnoj osobi omogućiti u svakom konkretnom slučaju prava koja ima kupac koji je potrošač.

Korisnik je osoba koja koristi web stranicu www.brimo.hr, isto kao i svaki kupac i posjetitelj web stranice www.brimo.hr

 

Sklapanje ugovora o kupoprodaji putem web stranice www.brimo.hr regulirano je u skladu sa zakonskim odredbama uzimajući u obzir naročito načela i odredbe direktiva i uredaba Europske unije. Sklapanje ugovora putem web stranice www.brimo.hr predstavlja sklapanje ugovora na daljinu.

 

Ovi Uvjeti korištenja predstavljaju i predugovornu obavijest kada ugovor o kupoprodaji sklapa potrošač, odnosno svaka fizička osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti, te ukoliko se ugovor sklapa između trgovca i potrošača u okviru organiziranog sustava prodaje ili pružanja usluge bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača na jednome mjestu pri čemu se do trenutka sklapanja ugovora te za sklapanje ugovora isključivo koristi jedno ili više sredstava daljinske komunikacije.

Sredstva daljinske komunikacije jesu sva sredstva koja se bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača mogu koristiti za sklapanje ugovora na daljinu, kao što je internet i elektronička pošta.

Prodavatelj može raskinuti ugovor o kupoprodaji, ako kupac ne uplati kupoprodajnu cijenu, te nije dužan izvršiti isporuku proizvoda do trenutka primitka kupoprodajne cijene, osim u slučaju kada je kupac odabrao način plaćanja pouzećem. Ukoliko kupac iz nekog razloga ne preuzme pošiljku te se ista vrati prodavatelju, prodavatelj neće ponoviti druge dostave.

Sadržaj web stranice www.brimo.hr je dostupan na hrvatskom jeziku.

 

GLAVNA OBILJEŽJA PROIZVODA

 

-Kupac se upoznaje s glavnim obilježjima proizvoda na web stranici www.brimo.hr.

-Hana Szabova zadržava pravo izmjene informacija, uključujući cijene proizvoda i akcijske ponude na stranicama bez prethodne najave.

-Uz sliku proizvoda nalazi se opis glavnih obilježja proizvoda i njegova cijena s PDV-om.

-Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja.

 

POSTUPAK SKLAPANJA UGOVORA

 

Kupovina se obavlja na web stranicama Hana Szabova., www.brimo.hr ispunjavanjem za to predviđenog obrasca. Prilikom ispunjavanja obrasca kupac je dužan upisati sve podatke koji se od njega traže. Kupovinu je moguće ostvariti uz potvrdu kupca da je prethodno pročitao i razumio Uvjete korištenja te da je na iste pristao i da je upoznat da je to narudžba s obvezom plaćanja. Kupovina je moguća 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. hana Szabova ne odgovara za troškove korištenja računalne opreme i telekomunikacijskih usluga potrebnih za pristup usluzi. Kupac će elektronskom poštom biti obaviješten o potvrdi narudžbe (primitku elektroničke poruke koja sadrži izjavu kupca da prihvaća ponudu) i slanju paketa.

U slučaju da Hana Szabova iz bilo kojeg razloga nije u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda, s kupcem će,  e-porukom, u kontakt stupiti djelatnik hana Szabova u svrhu dogovora o isporuci zamjenskog proizvoda ili eventualnog otkazivanja naručenog proizvoda, odnosno raskida ugovora.

Kupovina se obavlja naručivanjem dostupnih proizvoda koje kupac bira na temelju fotografije i osnovnog opisa. Fotografije su ilustrativne prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati dostupnim proizvodima. Kupovina se obavlja u nekoliko jednostavnih koraka u udobnosti doma kupca, s bilo kojeg mjesta u svijetu.

 

Pretraživanje proizvoda je moguće po različitim kriterijima. Upisom određenog pojma u "Pretraži proizvod" pojavit će se proizvodi koji su povezani s navedenim pojmom. Kupac može izabrati određeni proizvod koji ga zanima i pročitati dostupan opis proizvoda kako bi mogao samostalno donijeti odluku odgovara li proizvod njegovim potrebama. Kupac proizvode bira iz kataloga proizvoda Hana Szabova koji je uređen prema vrstama proizvoda.

 

Narudžbu možete izvršiti i putem e-maila: brimo@brimo.hr  na način da pošaljete svoje osobne podatke i url željenog proizvoda i povratno ćemo vam javiti podatke za plaćanje. No ukoliko želite platiti karticom, narudžbu je potrebno izvršiti isključivo putem web shopa, odnosno stranice www.brimo.hr

 

CIJENA PROIZVODA, NAČIN PLAĆANJA I DOSTAVA PROIZVODA


Kupac se obvezuje platiti naručenu robu na jedan od sljedećih načina plaćanja:


Paypal 2 €


Bankovni transfer 0€


Online kartica 2€

Naročila sprejemamo ob delavnikih do 12.00 ure. ki so na zalogi in se plačajo po povzetju ali preko spletne kartice, odpošljemo še isti dan. Pri plačilu z bančnim nakazilom blago odpremimo po prejetem plačilu. Plačilo mora biti nakazano do 12.00. na delovni dan, sicer bo blago na zalogi odpremljeno naslednji delovni dan. Nakaznice banke ne obravnavamo kot dokument in ne bomo pospešili odpreme blaga.

 

Roba će biti isporučena kupcu na području Republike Hrvatske najvjerojatnije u roku od 2-3 radna dana (isključujući subote, nedjelje i neradne dane) od sklapanja kupoprodajnog ugovora, osim ako nije drugačije navedeno u opisu proizvoda. Moguća je i duža dostava proizvoda na otoke.

Ugovorena kupoprodajna cijena uključuje sve poreze i davanja te je izražena u eur.

Nismo dužni prodati vam neki proizvod po pogrešno navedenoj nižoj cijeni (čak i kada smo poslali Potvrdu o primitku narudžbe) ako je greška u cijeni očita i nedvojbena i mogli ste razumno shvatiti da cijena nije točna.

 

OPIS NAČINA ISPORUKE PROIZVODA

Narudžbu Hana Szabova  dostavlja u rokovima navedenima pod „Cijena proizvoda, način plaćanja i otprema proizvoda“. Dostava proizvoda vrši se putem sljedećih društava:

Kurirska tvrtka DPD

Kurirska služba GLS

 

TROŠKOVI PRIJEVOZA

Dostava je besplatna do vrijednosti kupnje od 110€ u sva mjesta u Hrvatskoj uključujući i otoke.

Kupci su dužni pošiljku preuzeti i pregledati pred dostavljačem, a sve kako bi se izbjegle naknadne reklamacije zbog mogućnosti oštećenja pošiljke prilikom dostave.

Ukoliko Hana Szabova nije u mogućnosti isporučiti naručeni proizvod, o tome će obavijestiti kupca. Kupac može odustati od narudžbe ili pričekati dok proizvod bude ponovno dostupan. Kupcu se može ponuditi zamjenski proizvod sličnih karakteristika i cijene.

 

OPĆE INFORMACIJE

Pristupanjem web stranici ili korištenjem bilo kojeg dijela njezinog sadržaja korisnik prihvaća Uvjete korištenja web stranice www.brimo.hr, kao i sva ostala pravila i uvjete korištenja predmetne web stranice te usluga koje se putem nje pružaju. Korisnici su suglasni da neće koristiti web stranicu na način da štete autorima ili trećim osobama, te prihvaćaju sve rizike korištenja web stranice i usluga. Ukoliko se korisnik ne slaže s navedenim, dužan je prestati koristiti web stranicu i usluge koje se putem nje pružaju.

 

Korisnici koriste web stranicu na vlastitu odgovornost. Hana Szabova ni na koji način nije odgovoran za štetu koju korisnik može pretrpjeti korištenjem web stranice www.brimo.hr. Autori i druge fizičke ili pravne osobe uključene u stvaranje, proizvodnju i distribuciju www.brimo.hr  web stranice nisu odgovorni ni za kakvu štetu nastalu kao posljedica korištenja ili nemogućnosti korištenja iste.

Hana Szabova zadržava pravo u bilo kojem trenutku izmijeniti ili dopuniti Uvjete korištenja. Promjene stupaju na snagu danom objave na web stranici www.brimo.hr Nastavak pristupanja web stranici ili korištenja bilo kojeg dijela njezinog sadržaja smatrat će se pristankom na izmijenjene ili dopunjene Uvjete korištenja. Hana Szabova savjetuje periodično provjeravanje Uvjete korištenja radi upoznavanja s eventualnim promjenama.

Sastavni dio ovih Uvjeta korištenja su i Opći uvjeti zaštite osobnih podataka.

 

REKLAMÁCIE

U slučaju reklamacije pošaljite nam informacije s brojem narudžbe ili brojem računa, opisom reklamacije i slikama oštećenog proizvoda na e-mail brimo@brimo.hr Ukoliko na slici nije vidljivo oštećenje, a proizvod je neispravan, molimo pošaljite nam kratak video (npr. proizvod ima čudan zvuk prilikom korištenja ili ga nije moguće upaliti).

 

Uvjeti korištenja rezervnih dijelova i servisa BRIMO® konstrukcije bez naknade u prvoj godini nakon kupnje.

 

Svaki kupac koji može dokazati da je šator kupljen od nas primio prije manje od 12 mjeseci nakon prijave zahtjeva za dijelovima okvira ima pravo na besplatne dijelove konstrukcije šatora, bez obzira na način nastanka štete.

Količina besplatnih rezervnih dijelova okvira također je ograničena vrijednošću dijelova.

Dijelovi u vrijednosti od 10 € (model: super čelik i ekskluzivni čelik) 15 € (model: premium čelik, super aluminij, ekskluzivni aluminij, premium aluminij) dostupni su kupcu besplatno nakon isteka roka od 12 mjeseci. Dijelovi koji prelaze vrijednost popusta naplaćuju se prema važećem cjeniku.

Postupak besplatne primjene rezervnih dijelova konstrukcije do vrijednosti od €10/€15

Dijelove okvira možete zatražiti putem obrasca ovdje.

Cjenik pojedinih dijelova na upit prije kupovine ili prije slanja zahtjeva za rezervne dijelove okvira putem e-maila: brimo@brimo.sk

 

Davanje rezervnih dijelova konstrukcije bez naknade ne vrijedi ako se radi o priznatom potraživanju. U slučaju priznatog potraživanja kupac ne treba besplatno rezervne dijelove konstrukcije, jer popravak snosimo o svom trošku.

MATERIJALNI NEDOSTATCI

Potrošač je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na potrošača. Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio. Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari. Prava kupca koji je pravodobno obavijestio prodavatelja o postojanju nedostatka gase se nakon isteka dvije godine, računajući od dana odašiljanja obavijesti prodavatelju, osim ako je prodavateljevom prijevarom kupac bio spriječen da ih ostvaruje.

 

Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka prodavatelj može imati jednu od sljedećih obveza, sve u skladu sa odredbama Zakona o obveznim odnosima:

-uklanjanje nedostatka,

-predaja drugog proizvoda bez nedostatka,

-sniženje cijene

Kupac može raskinuti ugovor samo ako je prethodno dao Prodavatelju naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora. Prodavatelj je ovlašten odbiti uklanjanje nedostatka ako su popravak i zamjena nemogući ili bi mu time bili prouzročeni nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost stvari bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za kupca.

 

PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Potrošač može ugovor jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.

Rok od 14 dana započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, proizvod predan u posjed. Ukoliko potrošač jednom narudžbom naruči više komada proizvoda koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok od 14 dana započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka proizvoda.

Kada potrošač podnese prigovor nakon isteka roka od 12 mjeseci od kupnje, a prodavatelj ga je odbio, prodavatelj je dužan u dokumentu o prigovoru naznačiti kome potrošač može poslati proizvod na stručnu procjenu. Ako se proizvod šalje na vještačenje ovlaštenoj osobi, troškove vještačenja, kao i sve ostale povezane troškove, snosi prodavatelj, neovisno o rezultatu vještačenja. Ukoliko potrošač stručnom procjenom dokaže odgovornost prodavatelja za nedostatak, može ponovno podnijeti reklamaciju. Jamstveni rok ne istječe dok traje stručna procjena. Prodavatelj je dužan potrošaču u roku od 14 dana od dana ponovnog podnošenja prigovora nadoknaditi sve troškove vještačenja, kao i sve s tim u vezi namjenski učinjene troškove. Obnovljeni zahtjev ne može se odbiti.

 

Prodavatelj je dužan potrošaču odmah dostaviti potvrdu o primjeni prigovora, a ako potvrdu nije moguće dostaviti odmah, mora se dostaviti bez nepotrebnog odgađanja, a najkasnije zajedno s dokumentom o prigovoru; potvrdu o prijavi reklamacije nije potrebno dostavljati ako potrošač ima mogućnost dokazati primjenu reklamacije na drugi način.

 

U slučaju reklamacije, kupac obavještava prodavatelja o reklamaciji e-poštom (kako bi se postigla što brža obrada reklamacije), pismom ili drugim stalnim prijevoznikom koji će nam biti dostavljen i šalje robu zapakiranu u odgovarajuću ambalažu. za transport zajedno s opisom kvara i preslikom dokaza o kupnji ili ispunjavanjem ovog obrasca: POTVRDU i DOSTAVNICU kliknite ovdje (ili uz jamstveni list, ako je izdan) na adresu naznačenu za prijem paketa :

BRIMO

Veľký Lapáš 8460

95104 Veľký Lapáš

telefon: +421944431230

 

Slovačka

 

Pravo na povrat robe bez navođenja razloga

 

Zakonsko pravo na povrat robe bez navođenja razloga nastaje samo kada je potrošač kupio robu putem:

 

ugovor sklopljen na daljinu (ugovor između prodavatelja i potrošača dogovoren i sklopljen isključivo putem jednog ili više sredstava daljinske komunikacije bez istovremene fizičke prisutnosti prodavatelja i potrošača, posebice korištenjem internetske stranice, elektroničke pošte, telefona , faks, adresno pismo ili katalog ponude), i

ugovori sklopljeni izvan prostorija prodavatelja (ugovori između prodavatelja i potrošača sklopljeni uz istodobnu fizičku prisutnost prodavatelja i potrošača na mjestu koje nije prostor prodavatelja; ugovori za čije sklapanje je potrošač dao prijedlog prodavatelju na mjestu koje nije u prostorijama prodavatelja; ugovori sklopljeni u prostorijama prodavatelja ili putem daljinske komunikacije neposredno nakon individualnog i osobnog obraćanja potrošača od strane prodavatelja u mjestu koje nije u prostorijama prodavatelja ili ugovor sklopljen tijekom ili u vezi s prodajnim događajem).

Potrošač može ostvariti pravo na odustanak od ugovora s prodavateljem u pisanom obliku ili u obliku zapisa na drugom trajnom mediju; ako je ugovor sklopljen usmeno, za ostvarivanje prava potrošača na odustanak od ugovora dovoljna je svaka jasno formulirana izjava potrošača kojom izražava volju da odustane od ugovora. Potrošač može koristiti obrazac za odustajanje od ugovora koji dostavlja prodavatelj. To može učiniti u roku od 14 dana od dana primitka robe.

 

Nakon dostave obavijesti o odustajanju od ugovora, prodavatelj je dužan bez nepotrebnog odgađanja, najkasnije u roku od 14 dana od dana dostave obavijesti, vratiti potrošaču sve uplate primljene od njega na temelju ugovora. ili u vezi s njim, uključujući troškove prijevoza, dostave i poštarine te ostale troškove i naknade. S druge strane, potrošač mora robu poslati natrag ili je predati prodavatelju najkasnije u roku od 14 dana od dana odustajanja od ugovora.

 

Troškove povrata robe bez navođenja razloga u roku od 14 dana od primitka snosi potrošač.

 

Obavijest:

Niti jedan zakonski propis ne daje pravo potrošaču na neopravdani povrat robe kupljene u tzv trgovina opekom i žbukom (radna radnja). Prilikom kupnje robe u trgovini, kupac može robu zamijeniti u roku od 14 dana, te je ne može vratiti bez razloga. Pravo na povrat ili zamjenu robe bez razloga nije zakonski provedivo.

Prema Zakonu 250/2007 Coll. o zaštiti potrošača je potrošač: fizička osoba koja pri sklapanju i ispunjenju potrošačkog ugovora ne postupa u okviru svoje djelatnosti, radnog odnosa ili radnih mjesta. Potrošač dakle nije tvrtka, to je fizička osoba -nepoduzetnik. Poduzetnik kupac (ne potrošač) nema pravo na povrat robe u roku od 14 dana od kupnje bez navođenja razloga.

 

Adresa na koju potrošač može poslati pakete ukoliko želi odustati od ugovora u roku od 14 dana je:

BRIMO, Veľký Lapáš 8460, 95104 Veľký Lapáš, +421944431230

Ne koristite adresu Lermontová 911/3, Bratislava 81105 za pakete. Hvala na razumijevanju!

 

PROMJENE OPĆIH UVJETA ZAŠTITE OSOBNIH PODATAKA

 

Hana Szabová može izmijeniti ili dopuniti Opće uvjete zaštite osobnih podataka u bilo kojem trenutku objavljivanjem izmijenjenog teksta na web stranici www.brimo.hr. Izmjene i dopune Općih uvjeta zaštite osobnih podataka stupaju na snagu odmah po objavi na web stranici www.brimo.hr.

 

Korisnik kao ispitanik odgovoran je i obvezan prije svakog davanja osobnih podataka pregledati i proučiti važeće Opće uvjete zaštite osobnih podataka koji su dostupni na web stranici www.brimo.hr.

OSOBNI PODACI KOJI SE OBRAĐUJU I KORIŠTENJE OSOBNIH PODATAKA

 

Ovi Opći uvjeti zaštite osobnih podataka objašnjavaju kako Hana Szabová obrađuje vaše osobne podatke. Hana Szabová je usmjeren na zaštitu vaših osobnih podataka i njihovu obradu u skladu sa Općom uredbom o zaštiti podataka i Zakonom o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka. Pročitajte ova pravila pažljivo kako biste razumjeli zašto i kako prikupljamo vaše osobne podatke i kako će se oni koristiti.

 

Hana Szabová je voditelj obrade Vaših osobnih podataka i možete nas kontaktirati putem e-maila: brimo@brimo.hr

 

Svrhe u koje obrađujemo osobne podatke

 

Vaše osobne podatke obrađujemo jer nam zakonski propisi nalažu određena postupanja, ili jer je obrada nužna za izvršavanje ugovora, ili kako bi se poduzele radnje prije sklapanja ugovora ili temeljem naših legitimnih interesa, osim kada su od tih interesa jači interesi ili temeljna prava i slobode pojedinaca koji zahtijevaju zaštitu osobnih podataka. Ukoliko osobne podatke ne možemo obrađivati temeljem navedenih pravnih osnova zatražit ćemo vašu privolu. Ako se obrada temelji na vašoj privoli imate pravo u bilo kojem trenutku povući privolu. O povlačenju privole potrebno je obavijestiti voditelja obrade na e-mail: brimo@brimo.hr

 

Vaše osobne podatke obrađujemo kada je to potrebno za sklapanje i ispunjenje prava i obveza koje proizlaze iz ugovora o kupoprodaji, u marketinške svrhe, u svrhe unaprjeđenja našeg poslovanja i Vašeg korisničkog iskustva (npr. kada kupite ili naručite proizvode i/ili usluge od nas, kada se prijavite na naš newsletter, kada ispunite obrazac za registraciju itd.).

 

Osobne podatke uglavnom prikupljamo izravno od vas, kada naručite određene proizvode ili usluge ili ispunite određeni obrazac na Hana Szabová web stranici.

 

Hana Szabová prikuplja i bilježi podatke o IP-adresi (Internet ProtocolAddress) korisnika ili o lokaciji računala za potrebe sistemskog administriranja, rješavanja kvarova, potvrde preuzimanja sadržaja ili unapređivanja tehničkih aspekata internetskog servisa. Hana Szabová će automatizirano bilježiti podatke o navikama korištenja stranica od strane korisnika, među ostalim i zapisničku datoteku o posjećenosti određenih stranica i/ili sadržaja. Takve Hana Szabová će koristiti isključivo u svrhu unapređivanja svoje usluge.

 

Kategorije osobnih podataka

 

Kod sklapanja ugovora o kupoprodaji potrebni su nam podaci kao što su ime, prezime, adresa, radi ispunjenja naše obveze isporuke proizvoda i usluga. Ponekad Vas tražimo i dodatne osobne podatke kao što su: adresa za dostavu, financijske informacije uključujući informacije o kreditnim, debitnim karticama ili druge informacije o plaćanju koje pružite pri ispunjavanju obrazaca na INDIGO SVIJET d.o.o. web stranicama, prilikom plaćanja na Hana Szabováweb stranici ili kada komunicirate s nama putem telefona ili e-pošte, vašu povijest kupnje Hana Szabová proizvoda i usluga te dodatne informacije koje odlučite dobrovoljno podijeliti s nama.

 

Završne odredbe

 

Ovi Uvjeti poslovanja vrijede kako su navedeni na web stranici www.brimo.hr danom slanja narudžbe kupcu, koji ih bezuvjetno prihvaća, što potvrđuje i aktivnim klikom prilikom potvrde narudžbe.

 

Operater zadržava pravo eventualne izmjene ili dopune uvjeta. Međutim, na zaključene naloge primjenjuje se tekst koji vrijedi u trenutku izvršenja naloga.

 

Ovi uvjeti stupaju na snagu 1. travnja 2021.