Politika vraćanja

Na brimo.hr nudimo "razdoblje hlađenja" 14 dana od datuma primitka pošiljke. Za to vrijeme možete pregledati proizvod i iskušati ga kao u trgovini. Čim je proizvod korišten, razdoblje refleksije je završeno.

Savjetujemo vam da pažljivo provjerite sadržaj paketa nakon što ga primite. Ako je proizvod oštećen ili nepotpun, javite nam ako kontaktirate našu službu za korisnike. Ako niste zadovoljni proizvodom, proizvod se može vratiti. Ovo vrijedi i za proizvode s popustom. Proizvod možete vratiti ako:

  1. Proizvod je gotov / potpuni
  2. Proizvod je u izvornoj ambalaži i u izvornom stanju. U roku od 14 dana kupac mora obavijestiti našu korisničku službu / uslugu ako želi vratiti (dio) nalog. Vraćamo cijelu uplatu za narudžbu koju ste platili nakon primitka vraćene pošiljke.
Ako želite vratiti proizvode, molimo Vas da nas obavijestite u roku od 14 dana od dana isporuke na našu e-mail adresu.

E-mail: brimo@brimo.hr

Nakon obavijesti, poslat ćemo vam podatke o povratu sredstava, gdje ćete moći organizirati sastanak za primanje vraćene stavke. Preporučujemo da ne pošaljete proizvod na vlastiti zahtjev, jer je gore navedeno preuzimanje predmeta besplatno.